close

 

MyMedia08220160105140944.jpg 

第一個智慧名言:
妳活著不能只討好別人,
每一個選項都該為自己負責。
You cannot live your life to please others.
The choice must be yours.

第二個智慧名言:
我始終相信平權,沒有人可以告訴我
『因為妳是女孩,所以不能做這件事。』
I believe I’ve always been a big believer in equality.
No one has ever been able to tell me
I couldn’t do something because I was a girl.

第三個智慧名言:
曾經許多人告訴我:
『妳不夠性感,所以不能演這個角色』。
我沒有性感形象不表示我不能扮演好電影裡的女孩角色,
我只想說,拜託發揮你們的想像力吧。
A lot of people have told me, 
'You're not this and so can't play that,' 
and I can't tell you the amount of times 
I've been told I'm not sexy.
I don't wear my sexiness overtly doesn't mean
that I can't become that girl for a role.
That's what I do; I become things.
Use your imagination, buddy. 

第四個智慧名言:
我的生活充滿愛、充滿憐憫與希望,
當這成為我絕對的生活方式,
不論別人對我的評論或感覺是什麼,
都不影響我每天日子充滿的驚奇。
I live my life with love.
I live my life with compassion.
I live my life hoping the best for absolutely everyone,
no matter how they feel about me.
And when you live that way,
it's amazing how beautiful every day can be.

第五個智慧名言:
人生苦短,做自己遠比試著做他人眼中的妳來得重要。

 

正在獲取能量的FU~~~

很愛看這類的勵志文章,看完都可以獲得正面力量

生活常常在汲汲營營中渡過

要做真實的自己很難,要不在乎任何旁人的眼光或想法很難

這時看看文章沉澱心靈最好

生活有時會為了小事情過不去

會負面的想為何只有自己這樣子

但是,每個人都有這樣低潮的時刻

過了就好,一切都會變好的,不是嗎   (笑)

 

 

原文出處:

http://women.talk.tw/Article.aspx?ClassID=2&Article_ID=1967

arrow
arrow
    全站熱搜

    小軒麻 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()